Evet hocam belli

sizin gibi 2 user kullanmıyorum r10da yasak olduğu halde az öncede dediğiniz gibi hem moon panel hem glycon diyorsunuz multi üyeliğiniz mevcut hem elinsoft hem glycon diye
Kurumsal hesapların böyle bir izni bulunmaktadır biz sizler gibi tek kişi değiliz siz bir kuralları tekrar inceleyin. Bilginiz olmayan konularda yorum yapmayın. Konuyu farklı yerlere de çekmeyin ☺