• 11-05-2022, 16:20:51
    #1
    merhaba, adamlar hakkında şuan 3 tane -trade var ve bariz *********** ama adamlar burada takılıyor.
    adamlar hakkında 2 tane şikayet konusu açmışım 1 tanesi adamlar söz vermiş bakalım sözünü tutacak mı konu açık kalsın demişiz konu kapandı.
    1 tanesinde de adamlar 2 aydır aktif değiller diye kapanmış. o zaman kapat kardeşim adamın hesabını senin söylediğine göre zaten kullanmıyormuş.
    report edin diyor ediyoruz gene cevap yok.

    @BilalBayar; konuyu report edin geri açarız dediniz ne oldu? report ettik adamlar şuan bile aktif neden açılmıyor konu?
    bizde milleti dolandırdığımız da söz verdiğimizde ve sözümüzü tutmadığımızda bizim şikayet konumuza gelip gidip yasal haklarını kullanın diyecek misiniz magdur olana?

    sizden ricam şu konuya bir bakar mısınız? bu kadar şikayetçi hatalı bi bu firmamı doğru? rakamlar tarihler yanlış ama bu firmamı doğru çözemedim ben bu işi.


    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html

    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html


    olay çok net! adamların sitelerine girin veya adamlar ile yeni müşteri gibi gidin konuşun hiç bir yerde 3-4 ay yazmıyor utanmasalar aynı gün açarız diyorlar.
    6 aydır adamlar dan hizmet almışız ve hala şirket kurulumu tamamlanmamış. ve hala şikayet konuları ve kararlar ile uğraşıyoruz.
    • Proxcis
    • Berkayel
    • Progod
    Berkayel, Progod ve bunu beÄŸendi.
    16 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 11-05-2022, 16:22:14
    #2
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Sadece siz rapor göndermiyorsunuz. Günde yüzlerce konu var, rapor ettiyseniz açılacaktır.
  • 11-05-2022, 16:28:50
    #3
    Bu firmadan çok mağduriyet konusu açılmaya başladı. Bence uzaklaştırılmalılar forumdan.
  • 11-05-2022, 16:29:15
    #4
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece siz rapor göndermiyorsunuz. Günde yüzlerce konu var, rapor ettiyseniz açılacaktır.
    ben zaten sana 2 saat önce report göndermemişim. öyle bir konuşuyorsunuz ki milleti dolandıran onlar değil biziz sanki.
    daha bide gelip bnu konuyu da kapatıyorsun hocam kusura bakmada 2 gram empati istiyorum 6 aydır oyalanan benim bırakında sorunlarımı üyesi olduğum ve bu *********** ile tanıştığım forumda durumu izah edelim yani.

    arkadaş şu 3 tane -tradeyi ve bu kadar şikayet konusu bize açılsa şu forumda tozumuz kalmaz.
    • gokanke
    • savekong
    • tiptu
    gokanke, savekong ve tiptu bunu beÄŸendi.
    3 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 11-05-2022, 16:35:39
    #5
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben zaten sana 2 saat önce report göndermemişim. öyle bir konuşuyorsunuz ki milleti dolandıran onlar değil biziz sanki.
    daha bide gelip bnu konuyu da kapatıyorsun hocam kusura bakmada 2 gram empati istiyorum 6 aydır oyalanan benim bırakında sorunlarımı üyesi olduğum ve bu *********** ile tanıştığım forumda durumu izah edelim yani.

    arkadaş şu 3 tane -tradeyi ve bu kadar şikayet konusu bize açılsa şu forumda tozumuz kalmaz.
    Rapor gönderdiğiniz günün 2 gün öncesinde aktif olmuştu. Siz de yakın zamanda oldu diye rapor iletmişsiniz. Takip edip aynı gün rapor gönderseniz açılırdı. Kategoride boş, cevapsız şikayet konuları bırakmıyoruz. Karşı taraftan da açıklama almadan işlem uygulamıyoruz. Kimin doğru söylediğini tahmin de edemiyoruz.
    Ayrıca bu kategoride cevaplanan sorular ve konular kilitlenir size özel bir durum değil. Bu kadar aciliyetiniz varsa hakkınızı yasal yollarla aramanızı öneririm. İyi çalışmalar.
  • 11-05-2022, 16:36:34
    #6
    herşeye ceza uygulanıyor ama adamları bende uzun süredir takip ediyorum forumdan yasaklanmıyor sıra olur şikayet sırası da olur iyi hoş da kaç aydır mı sıra var ?
  • 11-05-2022, 16:38:06
    #7
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece siz rapor göndermiyorsunuz. Günde yüzlerce konu var, rapor ettiyseniz açılacaktır.
    Hocam kusura bakmayın konu ile alakalı değil ama bu tarz birçok sorun yetişiyor. Anlaşılan o ki günlük iş yükünün arasında moderatörler adminler yetişemiyor. Neden admin ve moderatör sayısı yükseltilmiyor. Genel tüm r10 için söylüyorum. Bir çok alanda aksamalar yetişememe durumundan dolayı.
  • 11-05-2022, 16:44:00
    #8
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakmayın konu ile alakalı değil ama bu tarz birçok sorun yetişiyor. Anlaşılan o ki günlük iş yükünün arasında moderatörler adminler yetişemiyor. Neden admin ve moderatör sayısı yükseltilmiyor. Genel tüm r10 için söylüyorum. Bir çok alanda aksamalar yetişememe durumundan dolayı.
    Tekrar belirtiyorum yetişememe durumu söz konusu değil. Rapor gönderiliyor ve kişi en son 2 gün önce aktif olmuş. Tekrar açıp beklemenin anlamı yok. Şikayet sahibi kişi kendi konusunu takip ederse online olduğu gün bize bildirirse en geç 1-2 saat içinde konu tekrar aktif edilir. Hiçbir kategoride bir gecikme ya da aksama söz konusu değil.
  • 11-05-2022, 16:44:43
    #9
    ücretli üyeliklere moderatörlerin daha insiyatifli ve esnek davrandığını sanırım bütün r10 halkı fark etmiştir? kayırma söz konusu değil ama esneklik normal üyelerde %10 ise ücretli üyeliklerde %60-70 lerde. çözülmüş şikayet konularına bakın, normal üyeler çok daha kolay banlanıyor. ücretli üyelik sahipleri ise 3-4 kere konuya çağırılıyor, online olduğu halde yazmasa bile ban atılmıyor vs. lütfen EŞİTLİK ilkesi ile hareket edelim.