BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece siz rapor göndermiyorsunuz. Günde yüzlerce konu var, rapor ettiyseniz açılacaktır.
Hocam kusura bakmayın konu ile alakalı değil ama bu tarz birçok sorun yetişiyor. Anlaşılan o ki günlük iş yükünün arasında moderatörler adminler yetişemiyor. Neden admin ve moderatör sayısı yükseltilmiyor. Genel tüm r10 için söylüyorum. Bir çok alanda aksamalar yetişememe durumundan dolayı.