merhaba, adamlar hakkında şuan 3 tane -trade var ve bariz *********** ama adamlar burada takılıyor.
adamlar hakkında 2 tane şikayet konusu açmışım 1 tanesi adamlar söz vermiş bakalım sözünü tutacak mı konu açık kalsın demişiz konu kapandı.
1 tanesinde de adamlar 2 aydır aktif değiller diye kapanmış. o zaman kapat kardeşim adamın hesabını senin söylediğine göre zaten kullanmıyormuş.
report edin diyor ediyoruz gene cevap yok.
@BilalBayar; konuyu report edin geri açarız dediniz ne oldu? report ettik adamlar şuan bile aktif neden açılmıyor konu?
bizde milleti dolandırdığımız da söz verdiğimizde ve sözümüzü tutmadığımızda bizim şikayet konumuza gelip gidip yasal haklarını kullanın diyecek misiniz magdur olana?
sizden ricam şu konuya bir bakar mısınız? bu kadar şikayetçi hatalı bi bu firmamı doğru? rakamlar tarihler yanlış ama bu firmamı doğru çözemedim ben bu işi.
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
olay çok net! adamların sitelerine girin veya adamlar ile yeni müşteri gibi gidin konuşun hiç bir yerde 3-4 ay yazmıyor utanmasalar aynı gün açarız diyorlar.
6 aydır adamlar dan hizmet almışız ve hala şirket kurulumu tamamlanmamış. ve hala şikayet konuları ve kararlar ile uğraşıyoruz.