BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece siz rapor göndermiyorsunuz. Günde yüzlerce konu var, rapor ettiyseniz açılacaktır.
ben zaten sana 2 saat önce report göndermemişim. öyle bir konuşuyorsunuz ki milleti dolandıran onlar değil biziz sanki.
daha bide gelip bnu konuyu da kapatıyorsun hocam kusura bakmada 2 gram empati istiyorum 6 aydır oyalanan benim bırakında sorunlarımı üyesi olduğum ve bu *********** ile tanıştığım forumda durumu izah edelim yani.

arkadaş şu 3 tane -tradeyi ve bu kadar şikayet konusu bize açılsa şu forumda tozumuz kalmaz.