ücretli üyeliklere moderatörlerin daha insiyatifli ve esnek davrandığını sanırım bütün r10 halkı fark etmiştir? kayırma söz konusu değil ama esneklik normal üyelerde %10 ise ücretli üyeliklerde %60-70 lerde. çözülmüş şikayet konularına bakın, normal üyeler çok daha kolay banlanıyor. ücretli üyelik sahipleri ise 3-4 kere konuya çağırılıyor, online olduğu halde yazmasa bile ban atılmıyor vs. lütfen EŞİTLİK ilkesi ile hareket edelim.