• 09-05-2022, 17:20:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar 14 ay evde oturup sadece oturduğu ilk ayın kirasını veren yani 13 aydır kira vermeden oturan kiracı hakkında hukuki olarak ne yapılabilir ne tür yol izlenebilir? Sözleşme yapılmış ama kayıp şuanda. Adama kira ver deyince ''gel canımı al ben de para yok'' diyormuş sadece.
  • 09-05-2022, 17:21:49
    #2
    Allah Sabır versin ev sahibine
  • 09-05-2022, 17:22:37
    #3
    Kişisel Rütbe
    Polisi arayın attırın valla şahsen öyle olsa ev sahibine yazık ya
  • 09-05-2022, 17:23:08
    #4
    bu kadar pişkinlik de fazla ya . Allah kolaylık ve sabır versin.
  • 09-05-2022, 17:24:04
    #5
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar 14 ay evde oturup sadece oturduğu ilk ayın kirasını veren yani 13 aydır kira vermeden oturan kiracı hakkında hukuki olarak ne yapılabilir ne tür yol izlenebilir? Sözleşme yapılmış ama kayıp şuanda. Adama kira ver deyince ''gel canımı al ben de para yok'' diyormuş sadece.

    o nasıl iş kral

    biz paramızla zor oturuyor tüik müik yalan dolan dalgasına sanki ev sahibi her ay zam istiyecekmiş gibi çekiniyoruz adam 13 aydır kira vermiyor

    nasıl bir cesaret kralımız bu
  • 09-05-2022, 17:24:09
    #6
    Bu zamana kadar hiç bir şey yapılmadıysa ilk olarak noterden ihtarname gönderilerek başlanıyor işlemlere
  • 09-05-2022, 17:26:08
    #7
    Sözleşmeyi bulup avukata vereceksiniz. Daha sonra hukuki süreç başlayacak ve davayı kazanıp tahliye kararı geldiğinde ödemediği günlerle beraber tüm parayı alacaksınız. Kuzenim 800 bin TL ye ev aldı fakat mevcut kiracı varmış çıkmıyorum dedi. Çektiği krediyi her ay cebinden ödüyor ama evden çıkaramıyor. 1 yıl oldu hukuki süreç devam ediyor. Avukatın dediği ise çıkarken geriye dönük tüm kiraları ödeyecekmiş. Fakat sonuçlanana kadar tüm krediyi cebinden ödemek zorunda kaldı ve aldığı eve 1 yıl geçemedi. Evin değeri şuanda 1.4 milyon TL yapıyor daha da süreç uzarsa bu rakamları veren varmış direk satacak.
  • 09-05-2022, 17:31:16
    #8
    UmutYanardag34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmeyi bulup avukata vereceksiniz. Daha sonra hukuki süreç başlayacak ve davayı kazanıp tahliye kararı geldiğinde ödemediği günlerle beraber tüm parayı alacaksınız. Kuzenim 800 bin TL ye ev aldı fakat mevcut kiracı varmış çıkmıyorum dedi. Çektiği krediyi her ay cebinden ödüyor ama evden çıkaramıyor. 1 yıl oldu hukuki süreç devam ediyor. Avukatın dediği ise çıkarken geriye dönük tüm kiraları ödeyecekmiş. Fakat sonuçlanana kadar tüm krediyi cebinden ödemek zorunda kaldı ve aldığı eve 1 yıl geçemedi. Evin değeri şuanda 1.4 milyon TL yapıyor daha da süreç uzarsa bu rakamları veren varmış direk satacak.
    Şimdi hocam sanırım kiracının üzerine kayıtlı bir şey yokmuş. Ve oğlu uyuşturucu kullanıyor gibi bir şey söyledi. Avukat tutulup masraf edilince yani %100 kazansa bile üstlerine kayıtlı bir şey yoksa ne olur? Yani zararı karşılayacak bir şey yoksa.
  • 09-05-2022, 17:31:19
    #9
    Bi ara buradan bir arkadaş ev sahibi ile sorun yaşamıştı ona kira vermeden otur hiç bir şey yapamaz demiştim acaba o kişimi denk geldi size