Sözleşmeyi bulup avukata vereceksiniz. Daha sonra hukuki süreç başlayacak ve davayı kazanıp tahliye kararı geldiğinde ödemediği günlerle beraber tüm parayı alacaksınız. Kuzenim 800 bin TL ye ev aldı fakat mevcut kiracı varmış çıkmıyorum dedi. Çektiği krediyi her ay cebinden ödüyor ama evden çıkaramıyor. 1 yıl oldu hukuki süreç devam ediyor. Avukatın dediği ise çıkarken geriye dönük tüm kiraları ödeyecekmiş. Fakat sonuçlanana kadar tüm krediyi cebinden ödemek zorunda kaldı ve aldığı eve 1 yıl geçemedi. Evin değeri şuanda 1.4 milyon TL yapıyor daha da süreç uzarsa bu rakamları veren varmış direk satacak.