neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar 14 ay evde oturup sadece oturduğu ilk ayın kirasını veren yani 13 aydır kira vermeden oturan kiracı hakkında hukuki olarak ne yapılabilir ne tür yol izlenebilir? Sözleşme yapılmış ama kayıp şuanda. Adama kira ver deyince ''gel canımı al ben de para yok'' diyormuş sadece.

o nasıl iş kral

biz paramızla zor oturuyor tüik müik yalan dolan dalgasına sanki ev sahibi her ay zam istiyecekmiş gibi çekiniyoruz adam 13 aydır kira vermiyor

nasıl bir cesaret kralımız bu