Merhaba arkadaşlar 14 ay evde oturup sadece oturduğu ilk ayın kirasını veren yani 13 aydır kira vermeden oturan kiracı hakkında hukuki olarak ne yapılabilir ne tür yol izlenebilir? Sözleşme yapılmış ama kayıp şuanda. Adama kira ver deyince ''gel canımı al ben de para yok'' diyormuş sadece.