Neden Kimse Yorum Yapmıyor?
16
●596
- 07-05-2022, 10:23:07Hocam normal teknoloji ya da magazinsel konularda yorum yapmak fikir beyan etmek istemiyor insanlar. Bence bir sebebi karşı fikir olmasını istemiyorlar hem de uğraşmıyorlar. Haberler ile ilgili konulara da insanlar fişlenme korkusu ile yorum yapmıyorlar. Yorum yapıp karakola çağırılan insanlar tanıyorum
- 07-05-2022, 10:23:21Bu durum oturum süresini de azaltıyor 😔Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2022, 10:39:42Web siteleri işlerine gelmeyen yorumları siliyor. Genelde yalaka, övgü dolu yorumlar bekleniyor, beğenmediği yorumları yayınlamıyor. Ben çok eleştirel yorum yaparım neredeyse hepsi silinir, silineceğini bile bile niye yorum yapayım? Bazen de polemik meraklısı manyaklar oluyor bakıyorum adam ön yargılı, kafa basmıyor, empati diye bir şey yok, kafasının içinde ki dünyasında yaşıyor ve bütün dünyayı öyle zannediyor. En mantıklısı hiç yorum yapmamak hatta akıl sağlığınız için hiç yorum okumamak.
- 07-05-2022, 10:42:24Küfür etseler falan bende silerim 🤣tachyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle