tachyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Web siteleri işlerine gelmeyen yorumları siliyor. Genelde yalaka, övgü dolu yorumlar bekleniyor, beğenmediği yorumları yayınlamıyor. Ben çok eleştirel yorum yaparım neredeyse hepsi silinir, silineceğini bile bile niye yorum yapayım? Bazen de polemik meraklısı manyaklar oluyor bakıyorum adam ön yargılı, kafa basmıyor, empati diye bir şey yok, kafasının içinde ki dünyasında yaşıyor ve bütün dünyayı öyle zannediyor. En mantıklısı hiç yorum yapmamak hatta akıl sağlığınız için hiç yorum okumamak.
Küfür etseler falan bende silerim 🤣