Hocam normal teknoloji ya da magazinsel konularda yorum yapmak fikir beyan etmek istemiyor insanlar. Bence bir sebebi karşı fikir olmasını istemiyorlar hem de uğraşmıyorlar. Haberler ile ilgili konulara da insanlar fişlenme korkusu ile yorum yapmıyorlar. Yorum yapıp karakola çağırılan insanlar tanıyorum