• 07-05-2022, 15:27:30
    #37
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takip
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak ettim iade ettimi ?
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha almadınız mı iadeyi?
    Kaymoneth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ilk mesaja göre sanki durum biraz değişti benim için kirayı o istemiş ben öyle algılamamıştım. inşallah dol***** çıkmazlar
    sagirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce benzer olayları duydum , maalesef gerçek gibi.
    özellikle acil işlem yapmak isteyenlere dikkat
    sizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bu taktiği duymuştum umarım dolandırılmamışsınızdır. Kapora *************** olarak nette ararsanız bulursunuz hocam.

    https://www.trthaber.com/m/?news=kap...&category_id=8
    Cyripto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş Olsun Hocam.
    Powermat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam umarım bir sıkıntı çıkmaz ama bu tür işlemlerde hızlı hareket etmek en azından paranızı kurtarabilir diye düşünüyorum. Yani yarın öğlen olduğunda dolandırıldığınızı anlarsanız hemen polise gitmenizi öneririm.
    OKKODE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amahtar gönderme nedir? kontrat diye bişey var. evi görmeden nasıl ödeme yaptınız anlayamıyorum.
    geçmiş olsun şimdiden. gitmiş o para...
    brooklynin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tur islemleri.yurt disinda cok yapiyorlar coguda ***********
    Kaymoneth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğlen oldu ben sonucu bekliyorum vallahi... bana *********** gelmedi sanki o bir hafta sonra gelceğim demiş siz iş uzamasın diye kirayı gönderelim sözleşme başlasın demiş gibisini çünkü kaparo konusu olsa 1 aylık kira değil 300-500 e halledilirdi birde ilan bir süre daha yayında kalırdı gibi geliyor. ama sonucu merak ediyorum bi bilgilendirme
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde kapora taktiği ile çarparlardı ama son dönemde hedef yükseltip kira tutarı istemeye başladılar.

    Bizim arkadaşı da 2500 çarptılar aynı yöntemle, o bölgede kiralar 4000’den aşağı değil aman çarpılma dedik ama yok telefonda görüştüm adam güvenilir dedi telefonla görüşerek güvenilir olduğuna nasıl emin oldun dedik ama ikna edemedik 2500 gitti. Suç duyurusunda bulundu 1.5 aydır hareket yok.
    MFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acele etmenize gerek yok sabah ola hayrola
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın öğleni bekleyin ama önce bir arkadaşınız konuşsun önceden maksat anlamasın
    Ogmios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişi ile sıkıntı yaşarsanız adını soyadını iban numarasını atın büyük ihtimalle kiralık hesaplardandır.
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel para umarım dolandırılmazsınız dolandırma olursa çok kötü olur şu zamanda

    Evet Güncel Durum Dolandırıldım Şimdi Nasıl Bir Süreç İzlemeliyim ? Tecrübeli Arkadaşlar Var mı ?
  • 07-05-2022, 15:39:34
    #38
    WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Güncel Durum Dolandırıldım Şimdi Nasıl Bir Süreç İzlemeliyim ? Tecrübeli Arkadaşlar Var mı ?
    Karakola elindeki kanıtlar ile gitmelisin. Karakolda çok uğraşmamak için bütün kanıtların çıktısını alıp gitsen iyi olur.
  • 07-05-2022, 15:40:23
    #39
    herkes internet üzerinden para göndermesine "haklı" olarak tepki göstermiş ama dolandıran adam yüz yüzeyken bile dolandırıyor emin olun. yakın bi kız arkadaşım ve eşi ev arıyordu bundan 5-6 sene önce. bahçelievler civarında kiralık bi ev buldular, adam gelin göstereyim demiş, gitmişler bakmışlar fiyatı da uygun gelmiş 1 kira 2 depozito vermişler o dönemin parası 5-6k civarıydı yanılmıyorsam. bir kaç gün sonra tekrar eve gitmişler ve adam engellemiş her yerden, olay sonradan ortaya çıktı adam meğer evin kapısını patlatmış ve boş evi mal sahibiymiş gibi gösterip parayı almış kaçmış. farklı telefondan adama ulaştıkları zaman da yok işte eşinin fotoğrafı var bende çıplak videolara montaj yaparım internete dağıtırım vs diyerek tehdit etmiş, polise verdiler sonra ne oldu bilmiyorum. muhtemelen çözülmedi.
  • 07-05-2022, 15:45:03
    #40
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes internet üzerinden para göndermesine "haklı" olarak tepki göstermiş ama dolandıran adam yüz yüzeyken bile dolandırıyor emin olun. yakın bi kız arkadaşım ve eşi ev arıyordu bundan 5-6 sene önce. bahçelievler civarında kiralık bi ev buldular, adam gelin göstereyim demiş, gitmişler bakmışlar fiyatı da uygun gelmiş 1 kira 2 depozito vermişler o dönemin parası 5-6k civarıydı yanılmıyorsam. bir kaç gün sonra tekrar eve gitmişler ve adam engellemiş her yerden, olay sonradan ortaya çıktı adam meğer evin kapısını patlatmış ve boş evi mal sahibiymiş gibi gösterip parayı almış kaçmış. farklı telefondan adama ulaştıkları zaman da yok işte eşinin fotoğrafı var bende çıplak videolara montaj yaparım internete dağıtırım vs diyerek tehdit etmiş, polise verdiler sonra ne oldu bilmiyorum. muhtemelen çözülmedi.
    YANLIŞ ANLAŞILMA OLMASIN İnşALLAH bana böyle biri denk gelir ona yapcağımı bi ben bide ALLAH bilir.
    Böyle Zayıf insanlara denk gelip kurtuluyorlar ÇOK ZORUMA GİDİYOR.
  • 07-05-2022, 15:46:15
    #41
    MFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YANLIŞ ANLAŞILMA OLMASIN İnşALLAH bana böyle biri denk gelir ona yapcağımı bi ben bide ALLAH bilir.
    Böyle Zayıf insanlara denk gelip kurtuluyorlar ÇOK ZORUMA GİDİYOR.
    Ben şu an savcılığa mı gitmeliyim karakola mı İlk defa başıma böyle bir şey geliyor sinirlerim çok bozuk
  • 07-05-2022, 15:47:24
    #42
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şu an savcılığa mı gitmeliyim karakola mı İlk defa başıma böyle bir şey geliyor sinirlerim çok bozuk
    Hocam ilk işiniz savcılığa gitmek olsun sonuç çıkmazise REELDE TANIYORSANIZ HAKKINI VERİN DERİM.
  • 07-05-2022, 15:50:00
    #43
    Geçmiş olsun hocam. Umarım olumlu sonuçlanır
  • 07-05-2022, 16:30:13
    #44
    WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şu an savcılığa mı gitmeliyim karakola mı İlk defa başıma böyle bir şey geliyor sinirlerim çok bozuk
    İkisine de gidebilirsin ama sen beni dinle karakola git önce. Karakolda tutanak tutulur deliller alınır konu toparlanır savcıya verilir savcı da inceler. Sen savcıya gitsen de önce karakola git diyecektir. Her olayda savcı olayı toplamaya çalışırsa işini yapamaz çünkü.
  • 07-05-2022, 17:10:18
    #45
    WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şu an savcılığa mı gitmeliyim karakola mı İlk defa başıma böyle bir şey geliyor sinirlerim çok bozuk
    Konunu takip ediyordum sonucu da tahmin ediyordum ama yorum yazmak istemedim. Geçmiş olsun.

    Karakol'a gitme süreci hızlandırmak için pazartesi sabah adliyeye git.(yada yarın nöbetçi savcı ya)


    O süreye kadar ise temiz bir a4 kağıdına durumu anlatacağın şekilde bir yazı yaz(dilekçecilere boşa para kaptırma) nerede gerçekleşti hangi site üzerinden karşı tarafın telefon numarası verdiği hesap numarası isim soyisim vs.vs... dolu git yani anlayacağın savcının işini kolaylaştır.

    https://www.r10.net/1080242904-post10.html