herkes internet üzerinden para göndermesine "haklı" olarak tepki göstermiş ama dolandıran adam yüz yüzeyken bile dolandırıyor emin olun. yakın bi kız arkadaşım ve eşi ev arıyordu bundan 5-6 sene önce. bahçelievler civarında kiralık bi ev buldular, adam gelin göstereyim demiş, gitmişler bakmışlar fiyatı da uygun gelmiş 1 kira 2 depozito vermişler o dönemin parası 5-6k civarıydı yanılmıyorsam. bir kaç gün sonra tekrar eve gitmişler ve adam engellemiş her yerden, olay sonradan ortaya çıktı adam meğer evin kapısını patlatmış ve boş evi mal sahibiymiş gibi gösterip parayı almış kaçmış. farklı telefondan adama ulaştıkları zaman da yok işte eşinin fotoğrafı var bende çıplak videolara montaj yaparım internete dağıtırım vs diyerek tehdit etmiş, polise verdiler sonra ne oldu bilmiyorum. muhtemelen çözülmedi.