Ben şu an savcılığa mı gitmeliyim karakola mı

İlk defa başıma böyle bir şey geliyor sinirlerim çok bozuk
Konunu takip ediyordum sonucu da tahmin ediyordum ama yorum yazmak istemedim. Geçmiş olsun.
Karakol'a gitme süreci hızlandırmak için pazartesi sabah adliyeye git.(yada yarın nöbetçi savcı ya)
O süreye kadar ise temiz bir a4 kağıdına durumu anlatacağın şekilde bir yazı yaz(dilekçecilere boşa para kaptırma) nerede gerçekleşti hangi site üzerinden karşı tarafın telefon numarası verdiği hesap numarası isim soyisim vs.vs... dolu git yani anlayacağın savcının işini kolaylaştır.
https://www.r10.net/1080242904-post10.html