Dolandırıldım mı ? 3.500 TL - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dolandırıldım mı ? 3.500 TL
50
●
6.484
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Dolandırıldım mı ? 3.500 TL
1
2
3
4
5
6
07-05-2022, 02:27:12
#10
MFK
🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
WhiteRed adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dekont var konuşmalar var telefonda görüşmelerimiz de var ama bir engelleme söz konusu değil
Acele etmenize gerek yok sabah ola hayrola
07-05-2022, 02:27:19
#11
WhiteRed
Type adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Farklı bir arkadaşınıza vs aratın farklı numaradan, sizin yaptığınız pazarlığı arkadaşınız da yapsın bakalım karşı taraf ondan da talep edecek mi
İlanı kaldırdı biz ödemeyi gönderince hocam
07-05-2022, 02:27:42
#12
WhiteRed
MFK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Acele etmenize gerek yok sabah ola hayrola
Eğer kötü sonuçlanırsa izleyeceğim yol çok zorlu bir yolmu ?
07-05-2022, 02:28:44
#13
Saitama
Kişisel Rütbe
Yarın öğleni bekleyin ama önce bir arkadaşınız konuşsun önceden maksat anlamasın
07-05-2022, 02:28:47
#14
MFK
🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
WhiteRed adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eğer kötü sonuçlanırsa izleyeceğim yol çok zorlu bir yolmu ?
Biraz uğraştırır ama hakkınızı sonuna kadar arayın derim .
içinizi şimdilik ferah tutmaya çalışın dediğim gibi sabah ola hayrola
07-05-2022, 02:29:05
#15
Type
WhiteRed adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eğer kötü sonuçlanırsa izleyeceğim yol çok zorlu bir yolmu ?
https://www.r10.net/off-topic/305948...im-rehber.html
07-05-2022, 02:29:38
#16
mistarin
Üyeliği durduruldu
konu farklı bişeydi bütün konuşmalar telde oldu fatura makbuz herşey banka sisteminde var ama mahkeme neredeyse beni haksız çıkardı dolandıran adamlar açıklarını biliyor gibi sistemin çok ilignç
07-05-2022, 02:32:36
#17
Ogmios
Kişi ile sıkıntı yaşarsanız adını soyadını iban numarasını atın büyük ihtimalle kiralık hesaplardandır.
07-05-2022, 02:32:56
#18
DenqeSiz
güzel para umarım dolandırılmazsınız dolandırma olursa çok kötü olur şu zamanda
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler