• 04-05-2022, 18:49:15
    #10
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam, ön dişlerden olduğu için biz kendimiz yaptırmak zorunda hissettik.
    Korktum bir an hocam Bakalım inşallah kurtarılır ya insanların kendi dişi gibisi yok gerçekten
  • 04-05-2022, 19:24:27
    #11
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam, ön dişlerden olduğu için biz kendimiz yaptırmak zorunda hissettik.
    devlet hastanesine gittiğimde şeref yoksunu bir doktor yüzünden iltihaplı olan dişim uyuşmadı, bu yüzden tepki gösterince on ton bağırdı çağırdı. çürümüş ve kopmuş kısıma geçici dolgu yapıştırıp yolladı (8. sınıfa gidiyorken) doktordan soğuyup 1 yıl beklettim çürüğü, sonraki doktorum mükemmeldi çok ilgiliydi vs vs ama dişim çok çürüdüğü için kanal tedavisi başarılı olmadı maalesef, yapıldı ama 6-7 ay sonra ağrılar tekrar başladı. Bu yüzden çektirdik. Şimdi yerine diş taktırmayı düşünüyorum ama yandaki dişe yapıştırmamı yapsalar yoksa implantmı yapsalar arada kaldım. İmplantın nasıl yapıldığını iyice araştırdım baya çene kemiği delmeli olay bu yüzden biraz korktum açıkcası. uyutulup vs yapılabiliyormu bu?
  • 04-05-2022, 19:41:25
    #12
    leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devlet hastanesine gittiğimde şeref yoksunu bir doktor yüzünden iltihaplı olan dişim uyuşmadı, bu yüzden tepki gösterince on ton bağırdı çağırdı. çürümüş ve kopmuş kısıma geçici dolgu yapıştırıp yolladı (8. sınıfa gidiyorken) doktordan soğuyup 1 yıl beklettim çürüğü, sonraki doktorum mükemmeldi çok ilgiliydi vs vs ama dişim çok çürüdüğü için kanal tedavisi başarılı olmadı maalesef, yapıldı ama 6-7 ay sonra ağrılar tekrar başladı. Bu yüzden çektirdik. Şimdi yerine diş taktırmayı düşünüyorum ama yandaki dişe yapıştırmamı yapsalar yoksa implantmı yapsalar arada kaldım. İmplantın nasıl yapıldığını iyice araştırdım baya çene kemiği delmeli olay bu yüzden biraz korktum açıkcası. uyutulup vs yapılabiliyormu bu?
    Diş konusunda bu zamana kadar devlete hiç gitmedim.
    İmplant izlendiği gibi zor bir şey değil. Uyuşturup 15-20 dakika en kötü yarım saate çivi kemiğe yerleştiriyorlar. Siz hiçbir şey hissetmiyorsunuz. Dikiş atıp evinize gönderiyorlar. Antibiyotik ve ağrı kesici kullanıyorsunuz, dayanılmayacak tabii bu doktora ve bünyeye göre değişebilir.
    Bir hafta sonra falan dikişler alınıyor, daha sonra çivinin kemiğe kaynaması için ortalama 3 ay bekleme süresi var, bunun sonunda tekrar küçük bir operasyonla diş takılıyor.
    Tabii bu arada ölçü alınıyor, istediğiniz malzeme kullanılıyor vs.
    Eğer aynı anda 4-5 implant yapılmayacaksa o videoları dikkate almayın bence, göz korkutuyor çünkü. Artık çok yaygın, iyi bir yerde yaptırın derim.
  • 05-05-2022, 00:24:14
    #13
    Kurtarılabilir.
  • 05-05-2022, 00:38:33
    #14
    hocam geçmiş olsun dişimi görseniz içiniz gider sağı solu yok adam onu kurtardı çektirme taraftarı değildim kanal tedavisi yapılmıştı daha önceden ağrı yoktu ama aşırı baskı vardı yemek yerken falan gittim yarım saat kırk beş dakika falan sürdü işlem 3 senedir kullanıyorum şeytan kulağına hiç bir sıkıntı yok diş başa bela alın kellemi kurtulayım diye bağırdığımı biliyorum
  • 05-05-2022, 02:41:57
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kanal tedavisi tutmaz ise oraya diş yapıyorlar benim bir dişim öyle oldu kanal tedavisi başarılı olmadı.
  • 05-05-2022, 02:59:44
    #16
    Yaklaşık 5 aydır 1.kücük azı dişim deki iltihap ile uğraşıyorum. 5 aydır farklı doktorlarda çözüm bulunamadı. 10 kez tedavi gördü diş. İçeri de kocaman şişlik vardı ve 8-10 kutu antibiyotik içmeme rağmen inmedi. Birçok doktor cekilecek dedi. Prof bir endodonti uzmanına danıştım son kez. İki seanslık bir tedavi ile dişimi kurtardı. Seçeceğiniz doktor çok önemli. Özellikle kanal tedavisinde endodonti uzmanlarına gitmenizi siddetle tavsiye ederim.