hocam geçmiş olsun dişimi görseniz içiniz gider sağı solu yok adam onu kurtardı çektirme taraftarı değildim kanal tedavisi yapılmıştı daha önceden ağrı yoktu ama aşırı baskı vardı yemek yerken falan gittim yarım saat kırk beş dakika falan sürdü işlem 3 senedir kullanıyorum şeytan kulağına hiç bir sıkıntı yok diş başa bela alın kellemi kurtulayım diye bağırdığımı biliyorum