CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam, ön dişlerden olduğu için biz kendimiz yaptırmak zorunda hissettik.
Korktum bir an hocam Bakalım inşallah kurtarılır ya insanların kendi dişi gibisi yok gerçekten