• 04-05-2022, 18:31:32
    #1
    Merhaba,
    Kanal olan dişimde yanlış kanal tedavisi nedeniyle iltihap kaptı. ( Diş Etimde Yara Çıktı )

    Diş kurtarılabilir mi yoksa çekim zorunlu hale mi geldi ?

    Galiba sinir kalmış içinde 5 Gündür ilaç kullanıyorum Cuma randevum var

    Sinirler yeniden temizlenip yeniden dolgu yapılabilir mi ?
  • 04-05-2022, 18:32:45
    #2
    Adana'da ismini hatırlayamadığım ancak çok ünlü bir doktor vardı.
    Benzer dişimi daha önce kurtarmıştı, fiyatı tuzludur ancak işinde profesyoneldir.
    Uluslararası ve Yerel pek çok başarı sertifikası bulunuyor, bir bakın derim.
    • OZKA
    OZKA bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-05-2022, 18:33:41
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adana'da ismini hatırlayamadığım ancak çok ünlü bir doktor vardı.
    Benzer dişimi daha önce kurtarmıştı, fiyatı tuzludur ancak işinde profesyoneldir.
    Uluslararası ve Yerel pek çok başarı sertifikası bulunuyor, bir bakın derim.
    Ben devlete gideceğim hocam kuzenim Diş Doktoru onun yaptığı kanallarda hiçbir sıkıntı yok ama bu dişim o gün ağrı yaptığı için Acilde dolgu yapıldı ve tam temizlenmemiş sanırsam
  • 04-05-2022, 18:37:52
    #4
    Zor diş ağrısı kadar kötü birşey yok geçmiş olsun.
  • 04-05-2022, 18:38:48
    #5
    Halilahmad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor diş ağrısı kadar kötü birşey yok geçmiş olsun.
    Ağrı sızım yok hocam çok teşekkür ederim.
    Sadece yapılan dolgu iltihap kaptı sanırsam yeniden temizlenmesi gerekiyor.
  • 04-05-2022, 18:42:27
    #6
    Geçmiş olsun. Evet kurtarılabilir 20 li yaşlarımda böyle bir operasyon geçirmiştim diş halen sağlam. Müdahelede bulunmasalardı çoktan çürüyüp kırılıp gitmişti.
  • 04-05-2022, 18:43:55
    #7
    Daha önce başımıza geldi buna benzer bir durum, dişe ikinci kez kanal yapıldı ama bunun garantisi ilkine göre daha az oluyor.
    İkinci kanaldan sonra da sıkıntı çıkınca çekilmek ve implant yapılmak zorunda kaldı.
  • 04-05-2022, 18:45:45
    #8
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce başımıza geldi buna benzer bir durum, dişe ikinci kez kanal yapıldı ama bunun garantisi ilkine göre daha az oluyor.
    İkinci kanaldan sonra da sıkıntı çıkınca çekilmek ve implant yapılmak zorunda kaldı.
    Zorunlu implanttamı var hocam :O
  • 04-05-2022, 18:48:41
    #9
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorunlu implanttamı var hocam :O
    Yok hocam, ön dişlerden olduğu için biz kendimiz yaptırmak zorunda hissettik.