Merhaba,
Kanal olan dişimde yanlış kanal tedavisi nedeniyle iltihap kaptı. ( Diş Etimde Yara Çıktı )

Diş kurtarılabilir mi yoksa çekim zorunlu hale mi geldi ?

Galiba sinir kalmış içinde 5 Gündür ilaç kullanıyorum Cuma randevum var

Sinirler yeniden temizlenip yeniden dolgu yapılabilir mi ?