CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam, ön dişlerden olduğu için biz kendimiz yaptırmak zorunda hissettik.
devlet hastanesine gittiğimde şeref yoksunu bir doktor yüzünden iltihaplı olan dişim uyuşmadı, bu yüzden tepki gösterince on ton bağırdı çağırdı. çürümüş ve kopmuş kısıma geçici dolgu yapıştırıp yolladı (8. sınıfa gidiyorken) doktordan soğuyup 1 yıl beklettim çürüğü, sonraki doktorum mükemmeldi çok ilgiliydi vs vs ama dişim çok çürüdüğü için kanal tedavisi başarılı olmadı maalesef, yapıldı ama 6-7 ay sonra ağrılar tekrar başladı. Bu yüzden çektirdik. Şimdi yerine diş taktırmayı düşünüyorum ama yandaki dişe yapıştırmamı yapsalar yoksa implantmı yapsalar arada kaldım. İmplantın nasıl yapıldığını iyice araştırdım baya çene kemiği delmeli olay bu yüzden biraz korktum açıkcası. uyutulup vs yapılabiliyormu bu?