• 20-04-2022, 23:41:02
    #1
    Merhaba, r10 mesaj kutumda tek 1 mesaj olmamasına rağmen %90 dolu olduğu bildirimi geliyor sürekli. Eskiden de limit vardı ama bu kadar değildi. Bu durum can sıkıcı olmaya başladı. Bunun sebebi nedir yardımcı olursanız sevinirim)
  • 20-04-2022, 23:42:22
    #2
    SoHighSociety adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, r10 mesaj kutumda tek 1 mesaj olmamasına rağmen %90 dolu olduğu bildirimi geliyor sürekli. Eskiden de limit vardı ama bu kadar değildi. Bu durum can sıkıcı olmaya başladı. Bunun sebebi nedir yardımcı olursanız sevinirim)
    Gelen kutusu boş, giden kutusu dolu olabilir mi?
  • 20-04-2022, 23:42:22
    #3
    Buradan bütün klasörleri görüp temizleyebilirsiniz:
    https://www.r10.net/private.php?do=editfolders
  • 20-04-2022, 23:42:28
    #4
    SoHighSociety adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, r10 mesaj kutumda tek 1 mesaj olmamasına rağmen %90 dolu olduğu bildirimi geliyor sürekli. Eskiden de limit vardı ama bu kadar değildi. Bu durum can sıkıcı olmaya başladı. Bunun sebebi nedir yardımcı olursanız sevinirim)
    Gönderilen mesaj klasörünü de düzeltin sorun düzelecektir.
    • SoHighSociety
    SoHighSociety bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-04-2022, 23:45:52
    #5
    Dediğiniz gibi gönderilen klasörü birikmiş. İlginiz için çok teşekkür ederim. Sorun çözülmüştür 😊
  • 20-04-2022, 23:46:16
    #6
    Platin üye
    arşiv kısmında da mesaj olabilir...