R10 mesaj sorunu
5
●152
- 20-04-2022, 23:41:02Merhaba, r10 mesaj kutumda tek 1 mesaj olmamasına rağmen %90 dolu olduğu bildirimi geliyor sürekli. Eskiden de limit vardı ama bu kadar değildi. Bu durum can sıkıcı olmaya başladı. Bunun sebebi nedir yardımcı olursanız sevinirim)
- 20-04-2022, 23:42:22Gelen kutusu boş, giden kutusu dolu olabilir mi?SoHighSociety adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2022, 23:42:22Buradan bütün klasörleri görüp temizleyebilirsiniz:
https://www.r10.net/private.php?do=editfolders - 20-04-2022, 23:42:28Gönderilen mesaj klasörünü de düzeltin sorun düzelecektir.SoHighSociety adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSoHighSociety bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 20-04-2022, 23:45:52Dediğiniz gibi gönderilen klasörü birikmiş. İlginiz için çok teşekkür ederim. Sorun çözülmüştür 😊