SoHighSociety adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, r10 mesaj kutumda tek 1 mesaj olmamasına rağmen %90 dolu olduğu bildirimi geliyor sürekli. Eskiden de limit vardı ama bu kadar değildi. Bu durum can sıkıcı olmaya başladı. Bunun sebebi nedir yardımcı olursanız sevinirim)
Gelen kutusu boş, giden kutusu dolu olabilir mi?