Konu
R10 mesaj sorunu
20-04-2022, 23:41:02
#1
SoHighSociety
Merhaba, r10 mesaj kutumda tek 1 mesaj olmamasına rağmen %90 dolu olduğu bildirimi geliyor sürekli. Eskiden de limit vardı ama bu kadar değildi. Bu durum can sıkıcı olmaya başladı. Bunun sebebi nedir yardımcı olursanız sevinirim)