Merhaba, r10 mesaj kutumda tek 1 mesaj olmamasına rağmen %90 dolu olduğu bildirimi geliyor sürekli. Eskiden de limit vardı ama bu kadar değildi. Bu durum can sıkıcı olmaya başladı. Bunun sebebi nedir yardımcı olursanız sevinirim)
Gönderilen mesaj klasörünü de düzeltin sorun düzelecektir.