• 19-04-2022, 04:30:15
    #10
    Sukrukaragoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla araya kaynamışmıdır pek hatırlamıyorum ama, pm istediğimde gelen pm ye en kötü ihtimalle “inceleyip dönüş sağlayacağım” yazıyorum ki arkamdan sövmesinler diye.
    biraz daha agresif bi tutum sergilemek gerekiyor heralde 😅
    Açıkçası net bir alım satım söz konusu değilse yani kendinden emin değilse kişi umut vaad edici şekilde dönüş yapacağını bildirmeden direkt uygun ya da uygun değil dese daha iyi.

    Ancak kriterlere göre bir liste oluşturmaya çalışılıyorsa dediğiniz cümle uygundur. Ancak gel gelelim onuda yapan binde bir desek yeri hocam.

    Dönüş yapmayanlara - trade mi yapsak acaba.
  • 19-04-2022, 04:30:23
    #11
    Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz birde pm isteyipte attığımız pme dönmeyenleri görseniz hocam.

    Adamlar pm istiyor konumuzdan veya pm atarak detay istiyor pm gönderiyoruz görüldü yapıyor ancak dönüş yok.
    Bugün bende yaşadım. Hayir, yapamam, teklifini beğenmedim gibi olumsuz olacak cümleleri kurmaktan aciz bir insan topluluğumuz var. Malesef
  • 19-04-2022, 04:31:09
    #12
    Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz birde pm isteyipte attığımız pme dönmeyenleri görseniz hocam.

    Adamlar pm istiyor konumuzdan veya pm atarak detay istiyor pm gönderiyoruz görüldü yapıyor ancak dönüş yok.
    öyle kişilere yapmak istediğim direkt
  • 19-04-2022, 04:34:36
    #13
    Vallahi sadece sizin değil hepimizin başına geliyor,ticari olsun olmasın yardımcı olmak istediğimiz bir konuda bile insanlar tenezzül edip dönüş yapmıyor. Sırf bu sebepler yüzünden bazen kimseye hiç bir konuda yardımcı olmak istemiyorum, sonra diyorum ki diğer kişilerin suçu ne, Selam yazarsın 3 gün sonra cevap verir çok yoğundum diye, bazen hiç cevap vermez. ne olursa olsun olumsuz bile olsa dönüş yapılmalı yapamıyorsan yapamıyorum demek bu kadar zor değil. Şahsen benim kızdığım şey cevap verilmemesi ve buna sonrada kılıf olarak çok yoğundum denmesi.
  • 19-04-2022, 04:45:40
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sizlere sonuna kadar katılıyorum hocam, forumda " kendini bilmez " o kadar çok kişi var ki...

    Attığın mesajlara dönüş sağlamaz, iş verenlere ilan açar yazarsın dönüş yapmaya tenüzzül etmez.

    Bu koskoca webmaster forumunda böyle kişileri gördükçe gerçekten üzülüyorum.

    Herkesin işi olabilir, anlık cevap veremeyebilir hoş karşılanabilir ama görüldü atmak nedir abi ya
  • 19-04-2022, 04:50:33
    #15
    alp1978 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi sadece sizin değil hepimizin başına geliyor,ticari olsun olmasın yardımcı olmak istediğimiz bir konuda bile insanlar tenezzül edip dönüş yapmıyor. Sırf bu sebepler yüzünden bazen kimseye hiç bir konuda yardımcı olmak istemiyorum, sonra diyorum ki diğer kişilerin suçu ne, Selam yazarsın 3 gün sonra cevap verir çok yoğundum diye, bazen hiç cevap vermez. ne olursa olsun olumsuz bile olsa dönüş yapılmalı yapamıyorsan yapamıyorum demek bu kadar zor değil. Şahsen benim kızdığım şey cevap verilmemesi ve buna sonrada kılıf olarak çok yoğundum denmesi.
    O “çok yoğun” lardan hiç bahsetme zaten hocam.
    Birde onların versiyonları var 😀 misal bir çeşidini söyleyeyim ; Parayı aldıktan sonra hemen teslim edeceği şeyi yoğunluktan dolayı süründüre süründüre 10 saat sonra teslim edenler 😀 atomu parçalamaya gitmiştir ve parçalardan bir kuple de bize hediye edecektir 😂
  • 19-04-2022, 05:24:37
    #16
    İnsan görünümlü varlıkçıklaeın çoğu böyle görgüsüsz hocam yapacak birşey yok hayvan gibi davranana siz de öyle davranın kendilerinin dilinden konuşuyorsunuz diye daha çok mutlu olurlar emin olun
  • 19-04-2022, 06:30:24
    #17
    Sukrukaragoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı geceler cümleten,

    genelde tüm ticari ve ticari olmayan işlemlerimde nazik ve açıklayıcı bir dille konuşmaya çalışırım.ticaret sonrası bıraktıgım intibanın güzel olması, sohbet edilebilir,danışılabilir olması için çabalar güzel üslup kullanırım.

    2 gündür başıma gelen bir konu hakkında bir sorum olacak.

    bir adet paket satış sitesi aldım. Uygun fiyatlı geldi ve elimde dursun diyerek aldım. Tabi buna bir api bağlanması gerekiyordu, çalıştığım smm dahil r10’dan en az 10 kişiye mesaj attım. Ücretsiz yardımcı olun diye bir kişiye yazmadım. Her yazdığım kişiye ücreti ne olur bilgilendirir misiniz diye soru da sordum. Toplamda bu 8-12 kişiden 6-7 si mesajımı gördü ve 1 kelime bile cevap gelmedi.

    soru 1: ticaretlerimde kötü bir olayda yaşamadım neden geri dönüş almıyorum?
    Soru 2: bu api olayının kötü bir yanı mı var insanlar yapmak mı istemiyor?
    Üstadım,,, ana sağlayıcı olarak, tüm kategorilerde bulamazsınız,,, mesela biz zentmedya olarak,,, twitter takipci,, rt,, fav vb,, Telegram da ana sağlayıcı yı z,,, diğer kategorileri ise farklı yerlerden çekiyoruz...
    Siz bu işi tek bir api değil de,, biraz araştırarak farklı yerlerden birkaç api şeklinde yaparsanız,, güzel bir paneliniz olur... Herşey de ana sağlayıcı olan yok...