İnsan görünümlü varlıkçıklaeın çoğu böyle görgüsüsz hocam yapacak birşey yok hayvan gibi davranana siz de öyle davranın kendilerinin dilinden konuşuyorsunuz diye daha çok mutlu olurlar emin olun