Sukrukaragoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla araya kaynamışmıdır pek hatırlamıyorum ama, pm istediğimde gelen pm ye en kötü ihtimalle “inceleyip dönüş sağlayacağım” yazıyorum ki arkamdan sövmesinler diye.
biraz daha agresif bi tutum sergilemek gerekiyor heralde 😅
Açıkçası net bir alım satım söz konusu değilse yani kendinden emin değilse kişi umut vaad edici şekilde dönüş yapacağını bildirmeden direkt uygun ya da uygun değil dese daha iyi.

Ancak kriterlere göre bir liste oluşturmaya çalışılıyorsa dediğiniz cümle uygundur. Ancak gel gelelim onuda yapan binde bir desek yeri hocam.

Dönüş yapmayanlara - trade mi yapsak acaba.