Vallahi sadece sizin değil hepimizin başına geliyor,ticari olsun olmasın yardımcı olmak istediğimiz bir konuda bile insanlar tenezzül edip dönüş yapmıyor. Sırf bu sebepler yüzünden bazen kimseye hiç bir konuda yardımcı olmak istemiyorum, sonra diyorum ki diğer kişilerin suçu ne, Selam yazarsın 3 gün sonra cevap verir çok yoğundum diye, bazen hiç cevap vermez. ne olursa olsun olumsuz bile olsa dönüş yapılmalı yapamıyorsan yapamıyorum demek bu kadar zor değil. Şahsen benim kızdığım şey cevap verilmemesi ve buna sonrada kılıf olarak çok yoğundum denmesi.