Sizlere sonuna kadar katılıyorum hocam, forumda " kendini bilmez " o kadar çok kişi var ki...
Attığın mesajlara dönüş sağlamaz, iş verenlere ilan açar yazarsın dönüş yapmaya tenüzzül etmez.
Bu koskoca webmaster forumunda böyle kişileri gördükçe gerçekten üzülüyorum.
Herkesin işi olabilir, anlık cevap veremeyebilir hoş karşılanabilir ama görüldü atmak nedir abi ya