• 18-04-2022, 22:38:19
    #19
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım, İphone 11 ben sadece pil performansından şikayetçiyim
    Aktif kullanımda çok rahat 1 - 1.5 günü çıkarıyoruz. Ve Apple Watch’ ın sürekli bağlı olmasına, AirPods’ tan neredeyse 3 saat müzik / sesli kitap uygulamaları açık olmasına rağmen. Bu şekilde bir performans alamıyorsanız Apple Destek uygulamasını indirip canlı desteğe bağlanın. Cihazınızı bir gözden geçirsinler.
  • 18-04-2022, 22:39:58
    #20
    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu seferlik iTunes dan yapalım hocam
    Sorun çıkarmaz deme

    İlk defa Apple cihaz kullanıyoruz ailecek hayatta cahilliğimi maruz görün lütfen
    Yok hocam ne demek, o halde maalesef yardımcı olamayacağım çünkü iTunes’ i uzun bir zamandır kullanmıyorum. Çok eskiden müzik atmak için falan kullanırdık, artık gerek kalmadı. Her şey dışarıdan direkt cihaza indirilebiliyor. Şimdiden hayırlı olsun.
  • 18-04-2022, 22:40:54
    #21
    enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam ne demek, o halde maalesef yardımcı olamayacağım çünkü iTunes’ i uzun bir zamandır kullanmıyorum. Çok eskiden müzik atmak için falan kullanırdık, artık gerek kalmadı. Her şey dışarıdan direkt cihaza indirilebiliyor. Şimdiden hayırlı olsun.
    Çok sağolun hocam iyi akşamlar
  • 18-04-2022, 23:17:36
    #22
    enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam ne demek, o halde maalesef yardımcı olamayacağım çünkü iTunes’ i uzun bir zamandır kullanmıyorum. Çok eskiden müzik atmak için falan kullanırdık, artık gerek kalmadı. Her şey dışarıdan direkt cihaza indirilebiliyor. Şimdiden hayırlı olsun.
    hocam yaklaşık 5dk dır güncelleme hazırlanıyor dedi. hâla aynı normal mi ?
  • 18-04-2022, 23:22:07
    #23
    Sıfır 11 alalı 2 hafta oluyor gayet memnunum. Şarj sorunu yok aslında hızlı şarj ile 25 30 dakikada telefon kendini fulluyor . 20 80 kullanıyorum ben sürekli kullanmazsam bir günü rahat çıkarıyorum
  • 18-04-2022, 23:42:07
    #24
    sıfır almak en güzeli.ikinci el uğraşılmaz. birzx daha sabredebilseniz para biriktirip en son modelini alabilirsiniz seney. ben öyle yapıyorum. apple imac hedefim için iphone almayı erteledim. 1 seneden daha az bir sürede oalcak ikiside umarım
  • 19-04-2022, 04:39:37
    #25
    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yaklaşık 5dk dır güncelleme hazırlanıyor dedi. hâla aynı normal mi ?
    Bekleyin hocam, duraklama yerlerinde dosya kontrolü ve indirme kontrolü yapıyor. Köşeye bırakın o kendisi indirir. Hatta ben hep gece bırakıyorum, sabaha indirilmiş oluyor.
  • 19-04-2022, 04:41:29
    #26
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfır almak en güzeli.ikinci el uğraşılmaz. birzx daha sabredebilseniz para biriktirip en son modelini alabilirsiniz seney. ben öyle yapıyorum. apple imac hedefim için iphone almayı erteledim. 1 seneden daha az bir sürede oalcak ikiside umarım
    Katılıyorum hocam en doğrusunu yapıyorsunuz, ben de Mac Studio için öyle yapacağım. Sınırları zorlayıp en son çıkana en yakın ürünü almak daha iyi Apple’ da. Hem ülke şartları (en son ürünü aldığınızda minimum 5 yılı garantiliyorsunuz), hem de performans açısından en mantıklısı.