sıfır almak en güzeli.ikinci el uğraşılmaz. birzx daha sabredebilseniz para biriktirip en son modelini alabilirsiniz seney. ben öyle yapıyorum. apple imac hedefim için iphone almayı erteledim. 1 seneden daha az bir sürede oalcak ikiside umarım