enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam ne demek, o halde maalesef yardımcı olamayacağım çünkü iTunes’ i uzun bir zamandır kullanmıyorum. Çok eskiden müzik atmak için falan kullanırdık, artık gerek kalmadı. Her şey dışarıdan direkt cihaza indirilebiliyor. Şimdiden hayırlı olsun.
Çok sağolun hocam iyi akşamlar