Sıfır 11 alalı 2 hafta oluyor gayet memnunum. Şarj sorunu yok aslında hızlı şarj ile 25 30 dakikada telefon kendini fulluyor . 20 80 kullanıyorum ben sürekli kullanmazsam bir günü rahat çıkarıyorum