eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sıfır almak en güzeli.ikinci el uğraşılmaz. birzx daha sabredebilseniz para biriktirip en son modelini alabilirsiniz seney. ben öyle yapıyorum. apple imac hedefim için iphone almayı erteledim. 1 seneden daha az bir sürede oalcak ikiside umarım
Katılıyorum hocam en doğrusunu yapıyorsunuz, ben de Mac Studio için öyle yapacağım. Sınırları zorlayıp en son çıkana en yakın ürünü almak daha iyi Apple’ da. Hem ülke şartları (en son ürünü aldığınızda minimum 5 yılı garantiliyorsunuz), hem de performans açısından en mantıklısı.