• 25-01-2023, 10:29:07
    #10
    saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ay değil, şuanda 2 SIM aktif kullanıyorum ve 5 ayda bir yükleme yapıyorum. 3 ay kim dediyse doğru değil 😊

    topup sayfasına girersen yazıyor infoda, ayrıca active sonrası mailde de yazıyor.
    belki eskiden öyle olabilir şu an aktive edince dikkatimi çektim
    kim dediyse diye bişey yok.
  • 25-01-2023, 10:44:22
    #11
    OKKODE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    topup sayfasına girersen yazıyor infoda, ayrıca active sonrası mailde de yazıyor.
    belki eskiden öyle olabilir şu an aktive edince dikkatimi çektim
    kim dediyse diye bişey yok.
  • 13-05-2023, 12:38:04
    #12
    Benimki de bugün geldi aktif etmek için ücret vermemiz gerekli mi
  • 13-05-2023, 12:39:07
    #13
    aliirizabekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki de bugün geldi aktif etmek için ücret vermemiz gerekli mi
    Evet Aktivasyon için 6 sterlin vermeniz gerekiyor. Aktivasyon adımlarını belirttim alttaki konudan.
    Güncel KONU : Giffgaff Ücretsiz SIM - R10.net
  • 13-05-2023, 12:40:54
    #14
    saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Aktivasyon için 6 sterlin vermeniz gerekiyor. Aktivasyon adımlarını belirttim alttaki konudan.
    Güncel KONU : Giffgaff Ücretsiz SIM - R10.net
    Teşekkür ederim bende sizin konudan sip. vermiştim gelince çok şaşırdım hiç beklemiyordum
  • 13-05-2023, 12:42:11
    #15
    aliirizabekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim bende sizin konudan sip. vermiştim gelince çok şaşırdım hiç beklemiyordum
    Biraz geç geliyor hocam, Benim şuanda özel sipariş olarak +40 tane bekliyorum
  • 13-05-2023, 12:43:55
    #16
    saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz geç geliyor hocam, Benim şuanda özel sipariş olarak +40 tane bekliyorum
    Hocam forumda diğer satılan +44 hatlar 3uk olanlar yüklemesiz açılıyor bunları ücretsiz mi temin ediyorlar yoksa nasıl bu kadar herkes satabiliyor
  • 13-05-2023, 12:47:24
    #17
    aliirizabekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam forumda diğer satılan +44 hatlar 3uk olanlar yüklemesiz açılıyor bunları ücretsiz mi temin ediyorlar yoksa nasıl bu kadar herkes satabiliyor
    Three satıyorlar hocam onlar, Ücretsiz almıyorlar bildigim kadarıyla toplu sipariş verdikleri için uyguna alıyorlar. Forumda 150TL ye satanla giffgaff arasındaki fark aynı aslında fiyatları da.
    Forumda satılanlara 150+Kargo parası oluyor.
  • 13-05-2023, 12:48:02
    #18
    saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Three satıyorlar hocam onlar, Ücretsiz almıyorlar bildigim kadarıyla toplu sipariş verdikleri için uyguna alıyorlar. Forumda 150TL ye satanla giffgaff arasındaki fark aynı aslında fiyatları da.
    Forumda satılanlara 150+Kargo parası oluyor.
    Teşekkür ederim hocam