aliirizabekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam forumda diğer satılan +44 hatlar 3uk olanlar yüklemesiz açılıyor bunları ücretsiz mi temin ediyorlar yoksa nasıl bu kadar herkes satabiliyor
Three satıyorlar hocam onlar, Ücretsiz almıyorlar bildigim kadarıyla toplu sipariş verdikleri için uyguna alıyorlar. Forumda 150TL ye satanla giffgaff arasındaki fark aynı aslında fiyatları da.
Forumda satılanlara 150+Kargo parası oluyor.