aliirizabekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimki de bugün geldi aktif etmek için ücret vermemiz gerekli mi
Evet Aktivasyon için 6 sterlin vermeniz gerekiyor. Aktivasyon adımlarını belirttim alttaki konudan.
Güncel KONU : Giffgaff Ücretsiz SIM - R10.net