3 ay değil, şuanda 2 SIM aktif kullanıyorum ve 5 ayda bir yükleme yapıyorum. 3 ay kim dediyse doğru değil 😊
topup sayfasına girersen yazıyor infoda, ayrıca active sonrası mailde de yazıyor.
belki eskiden öyle olabilir şu an aktive edince dikkatimi çektim
kim dediyse diye bişey yok.