• 12-04-2022, 19:54:59
    #1
    Merhabalar, tüketici hakem heyetine bir firma hakkında şikayet oluşturmuştum. Şikayetim evrak eksikliği yüzünden red edildi ve 15 gün itiraz süresi tanındı. Fakat nereye nasıl itiraz edeceğimi bilmiyorum. İnternette araştırdım kaynak bulamadım. Konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar bilgilendirebilir mi acaba?
  • 12-04-2022, 20:02:21
    #2
    Şikayetiniz kayıtlı olduğunu ilçenin kaymakamlığında yada nufüs müdürlüğüne işlem görüyor genelde şikayet detaylarında görürsün zaten hangi birimin ilgilendiği
  • 12-04-2022, 20:04:25
    #3
    suitasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetiniz kayıtlı olduğunu ilçenin kaymakamlığında yada nufüs müdürlüğüne işlem görüyor genelde şikayet detaylarında görürsün zaten hangi birimin ilgilendiği
    E-mail göndersem itirazım geçerli oluyor mu acaba? Yoksa yüz yüze dilekçe mi doldurmam gerekiyor?
  • 12-04-2022, 20:07:41
    #4
    mixerdating adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-mail göndersem itirazım geçerli oluyor mu acaba? Yoksa yüz yüze dilekçe mi doldurmam gerekiyor?
    İlgili hakem eyeti ile telefon ile irtibata geçmeniz daha doğru olacaktır, genelde faks ile dilekçeleri işleme alıyorlar fakat rica ederseniz belki yardımcı olabilirler.