Tüketici Hakem Heyeti Hakkında
3
●156
- 12-04-2022, 19:54:59Merhabalar, tüketici hakem heyetine bir firma hakkında şikayet oluşturmuştum. Şikayetim evrak eksikliği yüzünden red edildi ve 15 gün itiraz süresi tanındı. Fakat nereye nasıl itiraz edeceğimi bilmiyorum. İnternette araştırdım kaynak bulamadım. Konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar bilgilendirebilir mi acaba?
- 12-04-2022, 20:02:21Şikayetiniz kayıtlı olduğunu ilçenin kaymakamlığında yada nufüs müdürlüğüne işlem görüyor genelde şikayet detaylarında görürsün zaten
hangi birimin ilgilendiği
- 12-04-2022, 20:04:25E-mail göndersem itirazım geçerli oluyor mu acaba? Yoksa yüz yüze dilekçe mi doldurmam gerekiyor?suitasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2022, 20:07:41İlgili hakem eyeti ile telefon ile irtibata geçmeniz daha doğru olacaktır, genelde faks ile dilekçeleri işleme alıyorlar fakat rica ederseniz belki yardımcı olabilirler.mixerdating adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi birimin ilgilendiği