Merhabalar, tüketici hakem heyetine bir firma hakkında şikayet oluşturmuştum. Şikayetim evrak eksikliği yüzünden red edildi ve 15 gün itiraz süresi tanındı. Fakat nereye nasıl itiraz edeceğimi bilmiyorum. İnternette araştırdım kaynak bulamadım. Konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar bilgilendirebilir mi acaba?