suitasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayetiniz kayıtlı olduğunu ilçenin kaymakamlığında yada nufüs müdürlüğüne işlem görüyor genelde şikayet detaylarında görürsün zaten hangi birimin ilgilendiği
E-mail göndersem itirazım geçerli oluyor mu acaba? Yoksa yüz yüze dilekçe mi doldurmam gerekiyor?