Şikayetiniz kayıtlı olduğunu ilçenin kaymakamlığında yada nufüs müdürlüğüne işlem görüyor genelde şikayet detaylarında görürsün zaten

hangi birimin ilgilendiği
E-mail göndersem itirazım geçerli oluyor mu acaba? Yoksa yüz yüze dilekçe mi doldurmam gerekiyor?