E-mail göndersem itirazım geçerli oluyor mu acaba? Yoksa yüz yüze dilekçe mi doldurmam gerekiyor?
İlgili hakem eyeti ile telefon ile irtibata geçmeniz daha doğru olacaktır, genelde faks ile dilekçeleri işleme alıyorlar fakat rica ederseniz belki yardımcı olabilirler.