• 03-04-2022, 03:36:13
    #1
    Amacım kısa sürede belirgin bir kilo vermek. Beslenmemi düzgün yapıp günde 3 saat kardiyo yapsam. Yapacağım kardiyo eliptik bisiklet ve yürüyüşten oluşacak. Sizce bunun bir zararı olur mu? Fazla bir kilo hedefim yok 4-5 kilo kadar giden kas kaybı sorun değil.
  • 03-04-2022, 03:39:02
    #2
    Hocam inanın burada sorun olur desek de yalan olur sorun olmaz desek de yalan olur. Fazla kardiyo veya az kardiyo yapmanın olumlu veya olumsuz etkisi kişiden kişiye göre değişir. Fazla kardiyo yapmak sizde bir problem çıkarmayacakken başkasında büyük problemler çıkarabilmektedir. O yüzden benim önerim bir uzmana görünmeden iş yapmamanızdır.
  • 03-04-2022, 03:41:03
    #3
    Beslenmeni aksatmaman gerek, kas kaybı yaşayabilirsin.
    Günde belki 6 saat bisiklet sürüyorum ama sonra davar gibi yiyorum
    • Kenke
    • kentinyeni23
    Kenke ve kentinyeni23 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 03-04-2022, 03:41:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    uzman ya da diyetisyen değilim ama hayatımda sürekli spor ve diyet var.
    her zaman çok kardiyo = hızlı kilo kaybi değildir.
    beslenme çok önemli. kalori açığı oluşturup, max. 1 saat düzenli kardiyo yapsan hedefine hızlı ulaştırır.
  • 03-04-2022, 03:41:52
    #5
    @oezen; sağlık sorunum yok hocam bazı kişiler kas kaybı çok olur diyor sadece ben onu dert etmiyorum şahsen. Başka bir eksisi olur mu bana deneyen var ise merak ediyorum
  • 03-04-2022, 03:46:46
    #6
    @vido; beslenme düzgün olacak hocam 3 hafta oldu diyete başlayalı zaten bir miktar verdim sadece kardiyoyu günde 1 saat yapıyordum onu arttıracağım ekstra
  • 03-04-2022, 03:48:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kenke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @vido; beslenme düzgün olacak hocam 3 hafta oldu diyete başlayalı zaten bir miktar verdim sadece kardiyoyu günde 1 saat yapıyordum onu arttıracağım ekstra
    kardiyo içeriği ve bu süredeki nabız aralığı nedir?
  • 03-04-2022, 03:51:21
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok sağlıksız bir diyet uyguladım zamanında bir günde hayvan gibi yiyip yatan biri olarak 1 öğün yiyip bütün gece dışarda bisiklet sürüp yürüdüm çok sağlıksızdı ama bir zararını görmedim hocam 25 kilo civarı verdim
  • 03-04-2022, 03:53:37
    #9
    @vido; genelde sabahları aç karna 30 dakika bisiklet ve akşamları yemekten sonra 30 dakika yapıyorum nabız aralığını bilmiyorum net olarak evde bisiklet var eliptik