uzman ya da diyetisyen değilim ama hayatımda sürekli spor ve diyet var.
her zaman çok kardiyo = hızlı kilo kaybi değildir.
beslenme çok önemli. kalori açığı oluşturup, max. 1 saat düzenli kardiyo yapsan hedefine hızlı ulaştırır.