Amacım kısa sürede belirgin bir kilo vermek. Beslenmemi düzgün yapıp günde 3 saat kardiyo yapsam. Yapacağım kardiyo eliptik bisiklet ve yürüyüşten oluşacak. Sizce bunun bir zararı olur mu? Fazla bir kilo hedefim yok 4-5 kilo kadar giden kas kaybı sorun değil.