• 28-03-2022, 21:01:06
    #1
    Siyasi anlamda değil çoğu yerde menü, fiyatlar vs. yok 2 çaya 20 lira dese tamam deyip çıkartıp veriyorum daha dün şöyleydi böyleydi demek içimden gelmiyor zam gelmiştir diyip geçiyorum parayla da alakası yok sizde de böyle mi? Her şeyin çok hızlı fiyatı değiştiğinden şaşırmıyoruz galiba
  • 28-03-2022, 21:03:21
    #2
    Alıştırıldık.
  • 28-03-2022, 21:03:24
    #3
    Her şey karışmış hocam. Bir uçak bileti bir otobüs biletinden daha ucuz olabiliyor.
  • 28-03-2022, 21:04:26
    #4
    Şuanki dönemde bana göre bir işin en başında kim varsa o hariç kazanan yok diye düşünüyorum. Esnafız, bana göre esnafta vatandaşta kaybediyoe bu fiyat artışlarında. İki taraftanda kazanan yoktur malesef
  • 28-03-2022, 21:04:45
    #5
    iyisite.NET
    Artık herkes, her şeye o kadar alıştı ki
    Alışmayanlar da tepki görecek diye susuyor.
    Artık herkes her şeyden korkar oldu.
  • 28-03-2022, 21:10:24
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Komedi gibi yemin ediyorum sorgulasak ne olacak ki. Payı olan kim varsa elbet bir yerlerden çıkar veya zamanı gelince hesabını Allah'ın izniyle sorarız. Psikoloji falan kalmadı ne gelecek bıraktılar ne bir şey soğudum her şeyden. daha da bir cacık olmaz
  • 28-03-2022, 21:15:39
    #7
    Sorgulayacak hal mi kaldı? 1 kilo elma 50 lira deseler yine yettiği kadar alıyoruz artık. Fiyat algımızı tamamen kaybettik.
    Eskiden pazara çıkınca 10 kuruş pahalı olana niye pahalı, az ötede şu kadara satılıyor diyorduk. Şimdi öyle bişey kalmadı döndük sırtımızı ateşe yak ulan yak diyoruz.
    Bu işi ancak sihirli bir peri gelip asasıyla düzeltebilir, yani ancak masallarda.
  • 28-03-2022, 21:16:35
    #8
    sorgulasan ne olacak değişmiyor ki. sağlık,diyet açısındanda bu yaşıma akdar dışarda fazla yiyen biri değilim.mana esbaf zamları dokunmaz ama sofraya girenlerden etkileniyoruz. ama oda değişmeyecek. doalr artacak zam gelecek. para birimi değişmedikçe avrupa birliğine girmedikçe ekonomimiz düzelmez.
  • 28-03-2022, 21:28:42
    #9
    bugün dönercide 2 çocuk döner fiyatı tartışması yapıyordu. 10-11 yaşlarında ancak varlar. döner geçen sene şu kadardı şimdi şu kadar olmuş gibi konuşuyorlardı. artık çoluk çocuk bile sorguluyor yani.