Siyasi anlamda değil çoğu yerde menü, fiyatlar vs. yok 2 çaya 20 lira dese tamam deyip çıkartıp veriyorum daha dün şöyleydi böyleydi demek içimden gelmiyor zam gelmiştir diyip geçiyorum parayla da alakası yok sizde de böyle mi? Her şeyin çok hızlı fiyatı değiştiğinden şaşırmıyoruz galiba